سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: با مشارکت خود اصلح‌ترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم تا ان‌شاءالله شاهد از بین رفتن مشکلات اشتغال، تورم و بیکاری در کشور و استان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: 28 خرداد شاهد یکی از بزرگترین رویدادهای سیاسی و تاریخی در کشور هستیم.

امام جمعه سنندج ادامه داد: مردم استان کردستان همواره در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی در رویدادهایی همانند انتخابات حماسه‌ساز بوده‌اند و بی‌شک امسال نیز مردم متدین و انقلابی این خطه حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مشارکت پرشور و با بصیرت ملت ایران به نوعی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان این نظام و انقلاب خواهد بود.

ماموستا رستمی بیان داشت: با مشارکت خود  فرد اصلح‌ را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم تا ان‌شاءالله شاهد از بین رفتن مشکلات اشتغال، تورم و بیکاری در کشور و استان باشیم.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: مسئولان همواره به نوعی وامدار ملت و مردم هستند و باید خود را خدمتگزار جامعه بدانند، بنابراین انتظار همه ما از مسئولان این است که در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قرآن به عنوان مهمترین کتاب آسمانی مسیر درست را در مقابل ما قرار می‌دهد، لذا باید نسبت به انس بیشتر جامعه به ویژه نسل‌های جوان به قرآن کریم تلاش وافری داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha