چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 963231
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
ویژه برنامه های شبکه پنج در دهه کرامت

حوزه/گروه معارف شبکه پنج سیما، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، ویژه برنامه های مختلفی را تقدیم می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه ظهرگاهی " تا نیایش"  از روز شنبه ۲۲ تا ۲۵ خردادماه به مدت ۴ روز، ویژه این مناسبت  از حرم مطهر حضرت معصومه ( س) شهر مقدس قم به تهیه کنندگی علیرضا هنرمند و اجرای محبوبه عزیزی روی آنتن می رود.
 این برنامه شنبه ساعت ۱۲ همزمان با روز ولادت حضرت معصومه ( س) و اول ذی القعده به تبیین و بررسی سبک زندگی با کارشناسی دکتر فهیمه فرهمند پور می پردازد.

بر اساس این گزارش: روز یکشنبه ۲۳ خرداد ماه برنامه تا نیایش موضوع مهارتهای تربیت دینی فرزندان را با کارشناسی دکتر فاطمه منتظری برای بینندگان برنامه بررسی و تحلیل خواهد کرد.
همچنین برنامه ظهرگاهی " تا نیایش"  روز دوشنبه و سه شنبه ۲۴ و ۲۵ خردادماه موضوعات فوق را از منظر کارشناسان برنامه واکاوی و مطرح می نماید.
تا نیایش از حرم مطهر رضوی
برنامه ظهرگاهی " تانیایش" به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا ( ع) از حرم مطهر رضوی تقدیم مخاطبان می شود. این برنامه با نزدیک شدن به میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان از روز ۲۶ خردادماه تا اول تیرماه  به مدت ۶ روز  از بارگاه ملکوتی ثامن الحجج ( ع) روی آنتن می رود.
اولین برنامه" تا نیایش" روز چهارشنبه ۲۶ خردادماه  با اجرای دکتر احمد شفازاده و کارشناسی  حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی موضوع سیره رضوی را برای مخاطبان تبیین و بررسی خواهد کرد.  
دومین برنامه تانیایش در دهه کرامت ۲۷ خردادماه با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین سید محسن میرباقری و اجرای احمد شفازاده  به موضوع نگاهی به سیره شخصی و علمی امام رضا (ع) می پردازد.
همچنین برنامه تا نیایش در ادامه پخش خود موضوعات فوق را برای مخاطبان بررسی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha