پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قنبریان

حوزه/ مدیر تبلیغ حوزه علمیه خراسان از اعزام روزانه بیش از ۱۰۰۰ مبلّغ، تشکیل یگان سایبری «بصیر»، ایجاد کارگروه ویژه تولید محتوا، ساماندهی سه گروه سرود و تبلیغ چهره به چهره در بوستان‌ها و مکان‌های عمومی برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خبر داد.

حجت‌الاسلام قنبریان در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد با بیان اینکه با توجّه به اهمیت فوق‌العاده تبلیغ چهره به چهره و نیز گسترۀ وسیع استان‌های خراسان و ضرورت سامان‌دهی مبلّغین گرامی برای فعالیت ثمربخش و البتّه پرهیز از موازی‌کاری، در ابتدا نقشۀ توزیع مبلّغین با استفاده از داده‌های نیازسنجی، تولید شد و سپس با انتصاب مسئولین هر منطقه، شبکۀ اعزام مبلّغین به صورت متمرکز، منظّم و هدف‌مند شروع به کار کرد؛ هم‌اکنون روزانه بیش از ۱۰۰۰ مورد اعزام در این قرارگاه سامان‌دهی می‌شود.

معاون سیاسی سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه مسلّماً تبلیغ در عرصۀ بصیرت‌افزایی نیاز به سرمایۀ تخصّصی فکری و استدلالی دارد که در این زمینه خوشبختانه با ورود سازمان بسیج اساتید، دوره‌های بسیار خوبی برگزار شد که البتّه معاونت تبلیغ حوزه نیز در این دوره‌ها همکاری و هم‌افزایی داشت، اظهار کرد: کارگروه ویژه‌ای برای تولید محتوا در معاونت تبلیغ تشکیل شد که با تولید و ارائۀ محتوای تبلیغی مناسب، دست مبلّغین چهره به چهره را برای فعالیت نافذ و مؤثّر تبلیغی پر کند.

وی به عرصه‌های مهم تبلیغی در فضای مجازی و رسانه اشاره و خاطر نشان کرد: مبلّغین و اساتید فاضل و توانمند حوزۀ علمیه خراسان دست بالایی در تولیدات رسانه‌ای و فعالیّت تبلیغی در فضای مجازی دارند. معاونت تبلیغ و بسیج اساتید این حوزه، با سازمان‌دهی حدود ۲۵ تن از طلاب توانمند برادر و خواهر در این عرصه، یگان سایبری «بصیر» را ایجاد کرد که با تولید محصولات جذّاب رسانه‌ای از قبیل نماهنگ، عکس‌نوشته، یادداشت کوتاه و... و همچنین ایجاد شبکۀ نشر و توزیع، در عرصۀ رسانه و فضای مجازی فعّال شد.

مدیر تبلیغ حوزه علمیه خراسان گفت: ابتدا از فعالیّت مخلصانۀ همۀ مبلّغین فاضل و ارجمندی که به رغم برخی مشکلات، کمبودها، دوری مسیرها و گرمای شدید هوا در این ایام، با روحیۀ جهادی به ندای رهبر عزیز انقلاب لبیک گفته و وارد عرصۀ تبیین و بصیرت‌افزایی شدند، تشکر می‌کنم. حقیقتاً همه فعالیت‌های این عزیزان، چشم‌گیر، مؤثر و به جای خود قابل تجلیل و تقدیر بوده است، لیکن در پاسخ سؤال شما می‌توان برگزاری نشست‌های گفت‌وگوی چهره به چهره در بوستان‌ها و اماکن عمومی تحت عنوان «کافه گفت‌وگو» و «صدای مردم» و «میدان حضور» و... را می‌توان نام برد که برای عموم مردم و خصوصاً جوانان عزیز رأی اولی جذابیت ویژه‌ای داشت.

وی افزود: سامان‌دهی و اعزام سه گروه سرود که ترانه‌هایی با مضامین حماسی و انقلابی را در سطح شهر مشهد و حاشیه این شهر اجرا می‌کنند، قابل توجّه بود؛ این گروه‌ها تا انتخابات حدود ۵۰۰ اجرا خواهند داشت که تا کنون با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha