دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ فعال فرهنگی گفت: انتخابات در کشور تعیین کننده آینده انقلاب و نظام و نماد بارز مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدمحمدسادات در همایش «۴۲ سال حضور در انتخابات» که امروز در سینما بهمن شهر سنندج و با حضور فعالان سیاسی کشور و استان برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات در ایران تعیین کننده آینده کشور و نماد بارز مردم‌سالاری دینی است.

وی با اشاره به تحرکات بی‌سابقه دشمنان در این برهه تاریخی، افزود: حضور در انتخابات نه تنها عاملی برای تایید مشروعیت انقلاب و نظام است، بلکه امنیت ملی ما به نوعی به حضور در انتخابات گره خورده است.

حجت الاسلام سادات ادامه داد: کسی دلسوز کشور و مملکت است که در این روزها برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش می‌کند و بالعکس کسانی که به هر بهانه‌ای به‌دنبال تحریم این همه‌پرسی هستند دشمنان واقعی مردم محسوب می‌گردند.

وی افزود: با وجود این همه مشکلات در حوزه‌های مختلف امروز ایران اسلامی به رئیس جمهوری دلسوز، مردمی و با روحیه جهادی و عدالت محور نیاز دارد، تا بتواند که با مظاهر و عوامل فساد در ساختار دولت و کشور برخورد کند.

حجت الاسلام سادات خاطرنشان کرد: همه چشم‌ها به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ایران دوخته شده است و بی‌گمان ۲۸ خرداد در تاریخ این مملکت ماندگار خواهد شد، زیرا مردم در طول ۴ دهه از عمر انقلاب نشان داده‌اند که همواره پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha