جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشن دهه کرامت

حوزه/ مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت گفت: روز گذشته هم‌زمان با مراسم جشن حرم مطهر بانوی کرامت، در ۳۱ استان کشور جشن‌های فدای دخترم برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محسن آمره از برگزاری جشن فدای دخترم به مناسبت روز دختر و آغاز دهه کرامت در ۳۱ استان کشور خبر داد و گفت‌: این جشن‌ها با مراسم جشن فدای دخترم در حرم مطهر بانوی کرامت به صورت هم‌زمان دنبال شده است.

وی افزود: جشن‌های فدای دخترم با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در بقاع و اعتاب مقدس سراسر کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان بانوی کرامت بیان کرد: همچنین در این جشن ها که با حضور مردم و رعایت فاصله‌های فیزیکی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد از دختران نمونه هر استان با اهدای متبرکات آستان مقدس بانوی کرامت تقدیر به عمل آمد.

 وی ادامه داد: در تهران نیز در راستای برنامه‌های «فدای دخترم» جشنی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سرلک در بوستان سرچشمه برپا شد که با استقبال خوب مردم همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha