پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات 1400

ائمه جمعه اهل سنت استان بوشهر، در پیام های جداگانه ای همگان را به حضور حداکثری در انتخابات فراخواندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ائمه جمعه اهل سنت استان بوشهر، در پیام های جداگانه ای همگان را به حضور حداکثری در انتخابات فراخواندند.

متن پیام ها بدین شرح است:

شیخ حسین افروز امام جمعه اهل سنت شهر سیراف:

مشارکت در انتخابات یک امر واجبی است که همه باید شرکت کنند. حضور حداکثری نشانه پیروزی انقلاب، نظام مقدس و ملت مقتدر کشور جمهوری اسلامی ایران و ناامیدی دشمنان نظام می باشد.
وعده ما ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

شیخ خلیل افرا عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و امام جمعه موقت اهل سنت شهر کنگان:

از همه ملت فهیم ایران به ویژه برادران و خواهران اهل سنت درخواست داریم که با حضور گسترده خود در انتخابات، توطئه دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی را نقش برآب کنند.

شیخ حسن جاسمی امام جمعه موقت اهل سنت شهر چاه مبارک:

به مردم عزیز شهرستان عسلویه و بخش چاه مبارک، خواهران و برادران، به ویژه جامعه اهل سنت توصیه می شود که در حماسه ملی ۲۸ خردادماه، در انتخابات، پرشور و با حماسه شرکت کنند.

شیخ حسن بازدار امام جمعه گوده و عضو شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر:

انتخابات در ایران نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مردمی در این عرصه از ضروری ترین امور است.
این ما هستیم که با هوشیاری و بصیرت از حق رأی خود دفاع، و با شرکت گسترده خود در انتخابات، تلاش دشمنان را برای کمرنگ کردن انتخابات خنثی نموده و دشمنان را ناامید کنیم.

شیخ جاسم بن هاجر امام جمعه مسجد خاتم الانبیاء(ص) جزیره شیف:

ملت عزیز ما در همه نقاط کشور این را بدانند حضور گسترده آن ها در پای صندوق رأی در آینده کشور تأثیر دارد. در امنیت، در استقلال، در ثروت ملی، در اقتصاد، در همه مسائل مهم کشور تأثیر می گذارد.

شیخ یوسف رباعی امام جمعه وقت روستای بندو:

شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به فرمایش مقام معظم رهبری امری است واجب عینی و خصوصاً در این برهه زمانی که دشمنان اسلام می خواهند شورای نگهبان و کل نظام را زیر سؤال ببرند. به همین منظور خطاب من به ملت شریف ایران و خصوصاً اهل سنت، همگان را به مشارکت حداکثری دعوت می نمایم.

شیخ حمزه کردی امام جمعه اهل سنت جزیره شمالی:

انتخابات برای هر کشوری نشانه عزت و بالندگی و اعتبار آن کشور در جهان است. پس بر همه لازم است برای اعتبار و عزت و سرافرازی کشورمان، همه ما در انتخابات پیش رو حضور گسترده داشته باشیم.
وعده ما ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

شیخ ابراهیم راه انجام امام جمعه موقت اهل سنت روستای بندو:

همه ما باید با اتکا به خداوند متعال و گام نهادن در مسیر آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی با حضور پرشور در انتخابات، نقشه های دشمنان را نقش برآب کنیم.

شیخ مصطفی شادمان امام جمعه اهل سنت روستای پرک:

انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه هایی است که ملت عظیم الشأن ایران طی ۴۲ سال گذشته آن را در زمره وظایف ملی و انقلابی خود می دانند و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان می کشانند.

سیدحسن حسینی امام جمعه اهل سنت مسجد ابوبکر جزیره شیف:

انتخابات، یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و نماد عینی مشارکت سیاسی محسوب می شود که به اعتقاد کارشناسان، بیان گر پایه های اجتماعی قدرت سیاسی در جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha