جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: اگر انتخابات با شکوه برگزار شود و فرد اصلح انتخاب شود هم در مسیر ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و هم برای بهبود وضعیت زندگی خود قدم برداشتیم و هم به دشمنان سیلی زده و از دشمن تبری جسته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی در مراسم اهدای ۱۵۷ جهیزیه به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) که در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: امام صادق علیه السلام فرمودند هر کسی برای رفع حاجت برادر مؤمن خود تلاش کند و باری از دوش او بردارد خداوند ثواب حج و عمره و دوماه اعتکاف در مسجد الحرام و روزه‌داری این دو ماه را به او می‌دهد.

وی با اشاره به اجر عظیمی که خداوند به افراد احسان کننده می‌دهد، احسان و کمک به دیگران را به معنی سرمایه گذاری دانست و گفت: انسان مؤمن از اینکه به دیگری کمک می‌کند غرور پیدا نمی‌کند زیرا در حقیقت پاداش آخرت را برای خود ذخیره کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه ما باید همه اعمال و رفتار خود را از اهل بیت(ع) بگیریم، گفت: ائمه(ع) برای همه امور زندگی انسان طرح و برنامه دارند و خوب و بد و راه و چاه را به ما نشان داده اند و این ماه هستیم که اختیار داریم راه درست یا نادرست را انتخاب کنیم.

وی انتخاب را از بزرگترین نعمت‌های خداوند برای انسان دانست و افزود: انتخاب های ما در زندگی مهم است و امروز که در آستانه انتخابات قرار داریم باید از این نعمت استفاده کنیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

آیت الله سعیدی گفت: اگر انتخابات با شکوه برگزار شود و فرد اصلح انتخاب شود هم در مسیر ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و هم برای بهبود وضعیت زندگی خود قدم برداشتیم و هم به دشمنان سیلی زده و از دشمن تبری جسته‌ایم.

وی با بیان این که افراد تحت حمایت کمیته امداد در حقیقت تحت حمایت نظام هستند، گفت: کمیته امداد کمک به نیازمندان را افتخار خود می داند و بدون منت کمک می کند که مورد رضای خداوند و اهل بیت(ع) است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha