سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه لرستان

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با تاکید بر این که مردم مشارکت سیاسی اجتماعی را حق شرعی و قانونی خود بدانند، گفت: قهر با صندوق ها و عدم مشارکت در انتخابات، راه حل مشکلات کشور نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه مشارکت در سرنوشت کشور حق همه و به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تکلیف و واجب شرعی است، گفت: انتخابات تجلی بارز مردم سالاری دینی است و مردم مشارکت سیاسی اجتماعی را حق شرعی و قانونی خود بدانند . 

وی با اشاره به مشکلات کنونی و وضعیت معیشت مردم، اظهار کرد: حضور پررنگ و مشارکت مردم در انتخابات 1400 به منزله سرپوش گذاشتن بر روی مشکلات اقتصادی نیست و در این دوره زندگی و معیشت بسیاری از مردم تحت تاثیر وضعیت نابسمان اقتصادی قرار گرفته است. 

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه در انتخاب اصلح باید به معیارهای مطلوب و صحیح براساس آیات و روایات دینی و قرآنی توجه ویژه ای داشته باشیم، گفت: اصلح باید عدالت خواه، استکبار ستیز، جهادی و انقلابی باشد و مردم هم باید در انتخاب خود به این معیارها دقت کنند . 

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با بیان اینکه ملت ایران ملت جبهه مقاومت هستند، گفت: حفظ پیشرفت های نظام در عرصه های متعدد مرهون مشارکت همه جانبه مردم در میدان های گوناگون است.

وی در پایان با اشاره به اینکه رسانه های معاند و دشمنان نظام قصد دارند مشارکت مردم و حضور آن ها در پای صندوق های رای را کمرنگ کنند، خاطر نشان کرد: مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی 28 خرداد برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران ثبت خواهند کرد و بار دیگر خواب دشمنان نظام بی تعبیر خواهد ماند.

انتهای پیام


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha