سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حضور در پای صندوق های رای، تجدید پیمان با شهید حاج قاسم سلیمانی است

حوزه/استاد حوزه علمیه خواهران قروه در گزین گفت: حضور در پای صندوق های رای، تجدید پیمان با شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، مژگان فضل اللهی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین، از برگزاری جشن دهه کرامت و نشست بصیرتی در پارک شاهد شهر قروه درگزین خبر داد.

 وی ضمن اشاره به شیوع کرونا و ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی افزود: این برنامه به دلیل شرایط شیوع بیماری در پارک شاهد و در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد و مبلغان و اساتید پر تلاش این حوزه همچون گذشته با توجه شرایط خاص  با حضور و برگزاری جشن های این دهه کرامت همراه با مسابقه  در پارک های شهر  شعائر اسلامی را گرامی داشتند.

در این نشست خانم زمانی، ضمن تصریح به تاثیر گذاری حتی یک رای  ادامه داد: حضور در پای صندوق های تجدید عهد و پیمان دوباره با سردار بزرگ اسلام  شهید سپهبد  قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: ما به دنبال انتقام سخت از قاتلین شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و با حضور خود در پای صندوق های رای، حمایت از نظام اسلامی و بیزاری و برائت از دشمنان سرسخت نظام را اعلام خواهیم کرد.

استاد مدرسه علمیه فاطمیه قروه درگزین در پایان بیان کرد: اهمیت و وجود مشارکت حداکثری در انتخابات تا جایی است که امام راحل و مقام معظم رهبری در سخنرانی ها بارها از آن یاد کرده‌اند و مشارکت مردم را هم حق و هم تکلیف عنوان کرده و آن را به عنوان ضامن اسلام و حفظ کشور و استقلال و  امنیت  ملت دانسته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha