جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از پنج اثر جدید با موضوع کرونا

حوزه/ مسئول نظارت علمی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه،‌ گفت: یکی از مسائلی که در بحث کرونا و نظام بررسی شد نوع برخورد کشورها با این مسئله بود که برخی به صورت معضل جهانی به آن نگاه کردند و برخی دیگر به شکل ملی گرایانه به حل این مسئله پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام درویشی در آیین رونمایی از ۵ اثر جدید با موضوع کرونا که به همت مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم به تألیف و چاپ رسیده اند گفت: بعد از اینکه کرونا خود را در سطح جامعه نشان داد دو کتاب با موضوعات مربوط به شبهات و فضای روانی به وجود آمده بوسیله شیوع این بیماری ایجاد شده بود از سوی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات تولید شد.

وی افزود: در بخش کتاب ها با همکاری معاونت اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه توانستیم سه کتاب کرونا و دین، کرونا و نظام و کرونا و جامعه را به تألیف برسانیم.

مسئول پشتیبانی و نظارت علمی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در بحث کرونا و نظام بررسی شد نوع برخورد کشورها با این مسئله بود که برخی به صورت معضل جهانی به آن نگاه کردند و برخی دیگر به شکل ملی گرایانه به حل این مسئله پرداختند.

حجت الاسلام درویشی گفت: تلاش شد کتاب ها از سوی نویسندگان توانمند و با ارزیابی های متعدد به چاپ برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha