پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / امام جمعه تبریز با اشاره به برخی مشکلات در اخذ رأی مردم، گفت: مردم از روند انتخابات ناراحت هستند و به وزیر کشور پیام دادم، این همه مردم با عشق پای صندوق‌های رأی آماده‌اند، چرا آنها را اذیت کنیم.

 گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، امروز جمعه رأی خود را به صندوق انداخت و به خبرنگاران حاضر در محل اخذ رأی گفت: تهدیدات دشمن زیاد شده و ماه‌ها است مانور می‌دهند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم می‌دانند حضور در انتخابات تقویت اقتدار کشور را به دنبال دارد، ادامه داد همه مردم احساس وظیفه کرده و به پای صندوق‌های رأی بیایند.

وی با تاکید بر اینکه را دادن برای خود انسان نفع دارد و در سرنوشت کشور تأثیر خواهد داشت، افزود: هر وقت تهدید زیاد بوده، انسجام مردم هم زیاد شده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به برخی مشکلات در اخذ رأی مردم،  ادامه داد: مردم از روند انتخابات ناراحت هستند و به وزیر کشور پیام دادم، این همه مردم با عشق پای صندوق‌های رأی آماده‌اند، چرا آنها را اذیت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: مراتب گله مندی خود را نسبت به سرگردانی مردم در اخذ رأی الکترونیکی اعلام می‌کنم. در خیلی از جاها کارت‌های شورای شهر نرسیده است. امکان دستی دادن وجود دارد، چرا از صبح اجرا نشده است، امیدوارم در این موضوع عمدی صورت نگرفته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha