شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 964475
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه مطالبات رهبر معظم انقلاب و خواسته های مردم می بایست در صدر برنامه های رئیس جمهور منتخب باشد، مهمترینِ آنها را در ۵ محور حل معضلات، صیانت از ارزش ها و آرمان ها، صیانت از آزادی و استقلال، گسترش عدالت، حفظ اقتدار، برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، ضمن انداختن رای خود به صندوق با بیان اینکه شرکت فراگیر مردم سرافراز در این انتخابات و انتخاب اصلح، برگ زرینی خواهد بود که در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد، آن را حرکتی دانست که به طور قطع، دشمن شکن، تحسین برانگیز و افتخار آفرین خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه نتیجه انتخابات، انتخاب احسن باید باشد، گفت: علاوه بر این، مطالبات رهبر معظم انقلاب و خواسته های مردم می بایست در صدر برنامه های رئیس جمهور منتخب باشد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، مهمترین برنامه های یادشده را در ۵ محور دانست و اظهار کرد: تلاش برای حل معضلات جامعه در بخش های مختلف با اولویت معیشت مردم به ویژه قشر ضعیف و محروم، صیانت از ارزش های دینی و آرمان های انقلاب اسلامی و صیانت از آزادی و استقلال ملت ایران، سه نکته مدنظر است.

وی مجاهدت در جهت گسترش عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض و نیز حفظ اقتدار، عزت، عظمت و سربلندی ملی و بین المللی را دو نکته دیگر خواند.

مدیر حوزه علمیه خراسان ابراز امیدواری کرد که خداوند به همه ما این توفیق را عنایت کند که سرنوشت جامعه را خودمان رقم بزنیم و امروز مصداق تعبیر قرآنی «... الیَومَ یَئِسَ الَّذینَ کَفَروا ... (مائده/۳)» باشیم و دشمن را ناامید و دوست را شاد و سربلند کنیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha