جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ به کوری چشم دشمنان اهل بیت(ع) مردم با حضور خود در انتخابات دل رهبر معظم انقلاب را شاد کردند و این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و ملت مؤمن و انقلابی ایران تبریک می گویم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سعیدی در دیدار اعضای هیأت رزمندگان اسلام و سفیران آستان قدس رضوی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، برگزاری پرشور انتخابات را خاری در چشم دشمنان دانست و اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان اهل بیت(ع) مردم با حضور خود در انتخابات دل رهبر معظم انقلاب را شاد کردند و این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و ملت مؤمن و انقلابی ایران تبریک می گویم.

وی با اشاره به نام‌گذاری جشن‌های میلاد امام رضا علیه السلام به عنوان زیر سایه خورشید، ابراز کرد: مصداق بارز زیر سایه خورشید حضرت معصومه سلام الله علیها هستند که بعد از رحلت پدر بزرگوارشان با زعامت و راهنمایی امام رضا علیه السلام روبرو شدند.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به جریان جدایی حضرت یوسف(ع) از پدرشان حضرت یعقوب(ع) گفت: وقتی حضرت یوسف پیراهن خود را برای شفای پدر فرستادند حضرت یعقوب از راه دور بوی این پیراهن را استشمام می‌کرد و این نشان می‌دهد که آن پیراهن خاص آثار و برکات دارد و این آثار و برکات در دستگاه توحیدی سابقه دارد.

وی با بیان اینکه پرچم آستان‌های مقدس ویژه است و می‌تواند آثار و برکات زیادی را با خود به هر سرزمینی ببرد، گفت: باید توجه بیشتری به پرچم‌های آستان‌های مقدس داشته باشیم چراکه این پرچم‌ها نماد خاص آن بزرگواران است که باید گرامی داشته شود.

همچنین، جلیلی از مسئولان هیأت رزمندگان در این دیدار به بیان برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در هفته جاری در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید پرداخت و گفت: هیأت رزمندگان اسلام به نیابت از مردم قم هر ساله میزبان خادمان آستان قدس رضوی است و برنامه‌های جشن های دهه کرامت و زیر سایه خورشید را دنبال می‌کند.

وی گفت: برنامه های امسال ما در قم بازدید از بیمارستان امام رضا علیه السلام، دیدار با کارکنان جهاد کشاورزی، دیدار با چند نفر از رزمندگان دفاع مقدس، سرکشی به خانواده شهدای مدافع حرم، دیدار با خانواده شهید زین الدین، بازدید از موزه شهید زین الدین، برگزاری جشنی برای خانواده زندانیان در شب ولادت امام رضا علیه السلام و ادای دین برخی از زندانیان و آزادی آنها در سالروز میلاد امام رضا علیه السلام است.

همچنین حجت الاسلام دعایی سفیر آستان قدس رضوی با بیان اینکه برنامه زیر سایه خورشید از ابتکارات آستان قدس رضوی است گفت: مأموریت اصلی این برنامه این است که آموزه امامت و ولایت را با مرکزیت امام رضا علیه السلام به تمام ایران و جهان توسعه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha