یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حکمت حکیمی فر

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار از حضور تاریخی و حماسی ملت ایران به ویژه مردم کردستان و شهرستان بیجار در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار و امام جمعه شهر توپ آغاج با قدردانی از حضور تاریخی و حماسی ملت ایران به ویژه مردم کردستان و شهرستان بیجار در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، آورده است: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گام دوم انقلاب اسلامی ایران یکی از عرصه های حساس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشمار میرفت به گونه ای که  تمام کفر، الحاد و استکباربا همه اذنابش از یکسو و همه دوستداران و ملت بصیر و آگاه از سوی دیگر چشم به آن دوخته بودند.

گام های استوار و پر صلابت مردمانی را از ساعات اولیه آغاز رای‌گیری در محل های شعب رای گیری شاهد بودیم که مستکبرین و دشمنان نظام با همه قوای رسانه ای و امکاناتی خود از ابتدای انقلاب اسلامی از عناد و دشمنی با ملت بزرگ ایران دریغ نکرده وهمواره بر طبل تو خالی یاس و ناامیدی و دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب کوبیده بودند بود. در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم، صدای خورد شدن دندان‌های استکبار و دشمنان نظام اسلامی و هم صدای وحدت بخش مردم به برخی از بی تدبیرهای مسئولان شنیده شد.

درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه در صحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم پیش پروردگار خواهد داشت.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود. حضور مردم لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا مخصوصاً بیعت با شهدا و لبیک به فرامین سردار دلها  حاج قاسم سلیمانی که می فرمود«بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می مانند.» بود.

امید است منتخبین ملت در قامت ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نظر اعتماد مردم را جلب کرده نهایت امانت‌داری را به کار بسته و با تمام توان و تلاش برای رفع مشکلات جامعه و قرار دادن کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قدم برداشته و خدمت‌گزاری به مردم شریف، فهیم و صبور ایران اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا که با نثار خون پاک‌شان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همه ما به ارمغان آوردند، از حضور گسترده مردم با اخلاص، متعهد و انقلابی شهرستان بیجار بویژه شهرتوپ آغاج و نیز از زحمت های خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha