چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: انتظار همه ما این است که سران سه قوه در کشور با همراهی و همدلی و نیز روحیه جهادی مشکلات موجود در کشور را هرچه سریعتر برطرف کنند و ضمن حفظ استقلال و اقتدار ایران اسلامی بارقه ای از امید را دوباره در جامعه اسلامی پدیدار کنند.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: خوشبختانه امسال هم در یکی از سرنوشت سازترین انتخابات ملت ایران سربلند شدند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ملت ایران علیرغم فشارهای تبلیغاتی و از سوی فشارهای اقتصادی و سیاسی و تحریم های ظالمانه دشمنان بازهم نشان دادند که اولویت اول آنان حفظ نظام و استقلال کشور در برابر بیگانگان و زیاده خواهان است و همین امر سبب شد که حماسه 28 خرداد در تاریخ سیاسی این کشور برای همیشه ماندگار شود.

این استاد حوزه خود با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب طعم شکست بسیار سختی را در جمعه گذشته چشیدند، افزود: دشمنان خارجی و داخلی و آن دست از جناح هایی سیاسی که تلاش های بسیاری برای تحریم انتخابات و ایجاد یاس در جامعه ایرانی داشتند، بهترین و البته کوبنده ترین پاسخ را از ملت ایران گرفتند که به نظر بنده این شکست باید برای آنان یک عبرت تاریخی شود.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به انتخاب اصلح ملت ایران، تاکید کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی بهترین و انقلابی‌ترین گزینه را برای پست ریاست جمهوری انتخاب کردند، فردی که از بطن جامعه اسلامی است و با مشکلات و معضلات جامعه به خوبی آشناست و امیدواریم که با آغاز کار دولت جدید مشکلاتی که در این سالها عملا زندگی بسیاری از مردم به ویژه اقشار کم درآمد را از بین برده است، را از پیش روی ملت بردارد، البته رسیدن به این هدف نیازمند همراهی نمایندگان مجلس، سران دیگر قوا و مهمتر از همه ملت و مردم ایران است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: انتظار همه ما این است که سران سه قوه در کشور با همراهی و همدلی و نیز روحیه جهادی مشکلات موجود در کشور را هرچه سریعتر برطرف کنند و ضمن حفظ استقلال و اقتدار ایران اسلامی بارقه ای از امید را دوباره در جامعه اسلامی پدیدار کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha