جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه دفاع

حوزه/ طلبه مرکز تخصصی فاطمه الزهرا(س) خمینی شهر از پایان نامه خود با عنوان «نقد جامعیت حداقلی قران و پاسخ به شبهات آن» دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، الهه مظاهری طلبه مرکز تخصصی فاطمه الزهرا(س) خمینی شهر، پیش از ظهر امروز، از پایان نامه خود با عنوان  «نقد جامعیت حداقلی قران و پاسخ به شبهات آن» به راهنمایی حجت الاسلام اسماعیل ملکوتی خواه و داوری دکتر داود اسماعیلی، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان دفاع کرد.

مظاهری در دفاع از پایان نامه خود گفت: جامعیت قران کریم یکی از مسایل بنیادی تفسیر قرآن کریم به شمار می رود و از دیر باز تاکنون مورد توجه قرآن پژوهان قرار گرفته است  و در این راستا سه دیدگاه حداکثری، حداقلی و اعتدالی وجود دارد.

وی ادامه داد: نقد جامعیت حداقلی قرآن موضوعی بدیع و نو می باشد، زیرا در خصوص اصل جامعیت قرآن  و دیدگاه آن  کار و پژوهش شده بود، ولی در خصوص نقد آن و اینکه این شبهات را گردآوری و به آن پاسخ داده شود کار جدی صورت نگرفته بود.

مظاهری در شرح فصل های پایان نامه خود بیان کرد: در این تحقیق  پس از بیان فصل کلیات و مفهوم شناسی در فصل دوم در مورد خاستگاه و معرفی افراد برجسته و در فصل سوم ادله و شبهات آن ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha