جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدام رضوی

حوزه/ در ادامه برنامه‌های زیر سایه خورشید خادمان و پرچم متبرکه حرم مطهر امام رضا(ع) امروز در امامزاده عبدالمهیمن(ع) با استقبال پرشور مردم حضور یافتند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در ادامه برنامه های زیر سایه خورشید خادمان و پرچم متبرکه حرم مطهر امام رضا(ع) امروز در امامزاده عبدالمهیمن(ع) با استقبال پرشور مردم حضور یافتند. 

حجت الاسلام موسوی روحانی همراه کاروان خادمان رضوی در این مراسم به بیان فضائل و کرامات حضرت رضا(ع) و سبک زندگی اسلامی و شیوه زندگی حضرت رضا(ع) پرداخت و در پایان نیز به تعدادی از حضار، هدایای متبرک از حرم امام رئوف اهدا شد.

کاروان زیر سایه خورشید در مسجد حضرت زینب (س) تنگک

همچنین در ادامه برنامه های زیر سایه خورشید در بوشهر خادمان حرم امام رضا همراه با پرچم در مراسم میلاد امام رئوف حضور پیدا کردند.

حجت الاسلام شریفی، دبیر برنامه‌های زیر سایه خورشید در استان بوشهر در حاشیه برگزاری این برنامه به خبرنگاران گفت: یکی از برنامه های ویژه دهه کرامت برپایی جشن ها در مساجد و دیگر فضاهای مناسب در شهرها می باشد که در شهر بوشهر چندین مراسم برگزار شد که از آن جمله می توان به برگزاری این مراسم با شکوه در مسجد حضرت زینب (س) در منطقه تنگک یک بوشهر اشاره کرد.

وی افزود: در این مراسم معنوی و باشکوه که با حضور مردم محل برگزار شد پس از مولودی خوانی مداح و خادم حرم امام رضا(ع) جوایزی ارزنده و متبرک به جوانان و نوجوانان اهدا شد.

حجت الاسلام شریفی گفت: این جوانان و نوجوانان از خواهران و برادرانی بودند که در بحث حجاب و مسابقات فرهنگی، مذهبی که قبلاً برگزار شده بود انتخاب شده بودند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • الهام IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    سلام آقایی رییسی تبریک بابت انتخابتتون از طرف مردم آقای رییسی من چندین بار بهتون پیام داد و التماس ک ب نامزدم .... عفو بدید بخدا پشیمونه و گول خورده و نادون بوده الان چندساله زندانه پدرش کارگره و مادرشم مریض شده بخاطرع تک پسرش ک زندانه و آنژیو قلب کرده و چندین بار تو خواب تشنج کرده تو رو ب امام حسین ببخشیدش و امسال و همی روزا آزاد بشه و بخاطرع مهربونی و بزرگی خودتون ب خاطره مادر پیرش عفو بهش بدید بخدا پشیمونه حداقل بخاطرع بخاطرع خودش ک جوونیش خراب شد داخل زندان بخدا کسی رو ندارن پیگیری کنه براشون ممنون ی دنیا انشالله خبر خوش بهم بدید ممنون ممنون