جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسماعیلی

حجت الاسلام اسماعیلی از ظرفیت پذیرش ۵۰۰ طلبه جدید در حوزه خواهران استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت اسلام علی اکبر اسماعیلی، عصر امروز در نشست خبری اظهار داشت: اصحاب رسانه در تحولات اجتماعی و بین المللی باید از یک سطح روشن بینانه نسبت به دیگر افراد جامعه به مسائل بپردازند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه رسانه باید پیام لازم رابه جامعه انعکاس دهد تا جامعه مسیر اصلی خود را پیدا کند، گفت: در گام دوم انقلاب مطالبه جدی مقام معظم رهبری این است که در محاصره تبلیغات فرهنگی دشمن قرار نگیریم و این کار را فقط رسانه ها با آگاهی بخشی به مردم می توانند انجام دهند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به آمار از طلاب حوزه علمیه خواهران استان، اظهار کرد: در حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیش از دو هزار و ۵۰۰ طلبه و دانش آموخته داریم، از این تعداد هزار و ۴۵۰ نفر در حال تحصیل هستند و مابقی دانش آموخته شده اند.

وی در خصوص فعالیت های حوزه علمیه خواهران در بحران کرونا، خاطرنشان کرد: ۳۰۰ خواهر طلبه را در سخت ترین شرایط کرونایی استان به بیمارستانها و آرامستان ها اعزام کردیم که به صورت جهادی خدمت کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به موضوع ثبت نام داوطلبان تحصیل در حوزه، گفت:  ثبت نام از داوطلبان تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد. این ثبت نام ویژه افرادی است که دارای مدرک دیپلم هستند و برای سطح ۲  حوزه علمیه خواهران اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در پذیرش طلاب ۱۵ درصد رشد داشتیم، ادامه داد: امسال نیز ۵۰۰ نفر ظرفیت ثبت نام در استان داریم؛ همچنین در حال رایزنی هستیم تا در استان بوشهر بتوانیم سطح حوزه را تدریس کنیم.

حجت اسلام اسماعیلی در خصوص مدارس استان، گفت: در حال حاضر در شهرهای علسویه، کنگان، خورموج، اهرم، دلوار، برازجان، گناوه و بوشهر مدرسه علمیه سطح ۲ داریم که مقطع کارشناسی را تدریس می کنند.

انتهای پیام

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • موسی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    0 0
    خوب