یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: انتصاب مدیران بی لیاقت تضییع حقوق عامه و ظلم است، لذا امیدواریم در دولت آینده مدیران با لیاقت انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، روز یکشنبه در دیدار با اعضای بسیج اساتید دانشگاه‌های کردستان اظهار داشت: اکنون شاهد فاصله طبقاتی در برخی از محلات شهر سنندج هستیم که لازم است دانشگاهیان و بسیجیان به این مسئله ورود پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز دانشگاه‌های ما جدای از بحث اخلاقی باید در بحث عملی و تخصص سرآمد باشند تا شاهد تاثیرات آنان در کشور باشیم.

این استاد حوزه علمیه اظهار کرد: مسئله دیگری که باید مدنظر دولت باشد، موضوع شایسته‌سالاری است، نباید اجازه دهیم که افرادی غیرمتخصص در پست‌ها قرار بگیرند، زیرا این امر باعث افت شدید راندمان کاری می‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقوا، صداقت و... باید از ویژگی اولیه و نخستین هر مدیری در جامعه اسلامی باشد و تنها با داشتن این ویژگی‌هاست که مدیر می‌تواند در انجام وظیفه خود به معنای واقعی موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: زمانی که مدیری دارای تقوا و صداقت به معنای واقعی باشد، هرگز دست به انجام کارهای خلاف قانون و شرع نمی‌زند، لذا امیدواریم که در دولت آینده مدیران ما از این ویژگی‌ها برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه انتصاب مدیران بی‌لیاقت هم تضییع حقوق مردم و هم یک یک ظلم است، بیان داشت: زمانی که یک مدیر نالایق در پست حساسی قرار می‌گیرد بازده کار او  می‌شود فساد مالی و دهه‌ها مشکل دیگر، بنابراین شایسته است که در انتصاب هر مدیری ملاک‌های مربوطه لحاظ شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha