جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه / جمعی از مسئولان مدرسه علمیه برزک با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه پنج شنبه دهم تیرماه در دیدار با مسئولان، مدیر و اساتید مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک، با اشاره به نقش روحانیون، اساتید و طلاب مدارس علمیه، خصوصا مدارس شهری و روستایی در گسترش اسلام ناب محمدی گفت: بیشترین موفقیت ها و خدمات از مدارس علمیه روستایی و شهرهای کوچک بوده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: روحانیون و طلاب به جهت رسالت سنگینی که به عهده دارند باید در جهت ترویج فرهنگ دینی بیش از پیش تلاش نمایند.

همچنین در ابتدای این دیدار حجت الاسلام حلاجی مفرد امام جمعه برزک، به سابقه تاسیس مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک اشاره کرد و گفت: بانی ساخت این مدرسه که مرحوم فاطمی می باشد با کمک و پیگیری های مرحوم آیت الله موسوی و مرحوم آیت الله یثربی به اتمام رسیده است.

وی افزود: فارغ التحصیل شدن بیش از هفتصد طلبه و ترویج فرهنگ دینی در سطح جامعه از مهمترین برکات و موفقیت های مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک بوده است.

در پایان نیر، حجت الاسلام هیئتی، مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع)، پیرامون فعالیت ها و روند مسائل مدرسه علمیه و مسائل فرهنگی منطقه گزارشی ارائه کرد.

دیدار مسئولان حوزوی شهر برزک با نماینده ولی فقیه در کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha