شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ آیت‌الله حسینی بوشهری با آیت‌الله رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت‌الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، امروز با آیت‌الله محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دیدار و گفت وگو کرد.

 این دیدار که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، آیت‌الله حسینی بوشهری، ضمن تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی(ره)، انتصاب آیت‌الله رجبی از سوی مقام معظم رهبری به ریاست مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) را تبریک گفته و آرزوی توفیقات روزافزون برای وی را از خداوند متعال خواستار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جواد IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 4
    سلام خوب واقعا این دیدار چه ارزش خبری دارد؟؟؟؟
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      1 0
      به نظر شما اگر حضور «رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه» در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قدس‌سره و گرامی‌داشت یاد آیةالله مصباح یزدی رحمةالله‌علیه (خصوصاً در شرایطی که مجدداً توهین و تخریب‌ نسبت شخصیت علمی آن عالم ربانی در فضای مسموم سیاسی کشور مشاهده می‌شود)؛ و هم‌چنین آرزوی موفقیت برای رییس جدید این مؤسسه به‌عنوان یکی از مؤسسات و مراکز مهم و تأثیرگذار در حوزه، ارزش خبری نداشته باشد، کدام دیدار و بازدید حوزوی دیگری ارزش خبری دارد؟ ممکن است شما با شخصیت محترمی تفاوت نظر داشته یا احیاناً ایشان را قبول نداشته باشید (که از اظهارنظر و سؤال‌تان چنین برمی‌آید)، این دلیل نمی‌شود که اقدامات و فعالیت‌های صورت‌گرفته در راستای جایگاه و مسئولیت‌های مهم ایشان را زیر سؤال ببرید.