یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره آموزشی

حوزه/ مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه، مدرسه تابستانی شبهه‌پژوهی توسل را با همکاری مؤسسه دارالاعلام و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها،۲۳ و ۲۴ تیر برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) مدرسه تابستانی شبهه‌پژوهی توسل را با همکاری مؤسسه دارالاعلام و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها،۲۳ و ۲۴ تیر برگزار می‌کند.

برپایه این گزارش: این برنامه به صورت مجازی ۲۳ و ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۰ همراه با صدور گواهی پایان دوره ویژه اساتید حوزه و دانشگاه و دانشجویان دکتری، طلاب سطح ۳ و ۴ خواهد بود.

همچنین این دوره با حضور اساتید حوزه همچون حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی؛ با موضوع حقیقت توسل در نظام تکوین؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ضیاء توحیدی با موضوع توسل و شبهات؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی فرمانیان با موضوع سیره رفتاری سلف در باب توسل؛ حجت الاسلام والمسلمین عزالدین رضانژاد با موضوع گونه‌های توسل در قرآن و روایات؛ دکتر علی الله بداشتی با موضوع اهل بیت(ع) و واسطه فیض بودن در عالم تکوین و تشریع؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین رجبی با موضوع رابطه توسل با عبادت و دبیری  علمی حجت الاسلام ابراهیم کاظمی می باشد.

 مهلت ثبت نام ۱۷ تا ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۰ و ثبت نام از طریق سایت نجاح و (پیام‌رسان ایتا) به نشانی  Admin_spasokh@ و پخش آنلاینhttp://www.pasokh.tv خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha