جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس کل دادگستری فارس

حوزه/ رئیس کل دادگستری فارس گفت: برای برخورد با مظاهر علنی فساد و سگ گردانی باید اراده جمعی از سوی متدینین، مسئولان فرهنگی ونخبگان در استان وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس، در جلسه جامعه اساتید حوزه های علمیه استان فارس که در مصلای نماز جمعه قدیم شیراز برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارش برخی از اقدامات و فعالیت های دادگستری فارس اظهار کرد: با ورود دستگاه قضایی و دادستانی مرکز استان نزدیک به ۸۰ درصد جرائم در سطح باغ شهرها کاهش یافته است.

وی در خصوص برخی از مظاهر علنی فساد و سگ گردانی در سطح شهر شیراز نیز اضافه کرد: برای برخورد با مظاهر علنی فساد و سگ گردانی باید اراده جمعی از سوی متدینین، مسئولان فرهنگی و نخبگان در استان وجود داشته باشد.

رئیس کل دادگستری فارس در جمع جامعه اساتید حوزه های علمیه فارس موضوع بی حجابی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: جلسات متعددی با اصناف به منظور فروش لباس و پوشاک مناسب با شأن جامعه اسلامی و ایرانی و عدم فروش لباس های نامناسب برگزار شده که به منظور گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، لازم است معاونت فرهنگی شهرداری ضمن همکاری لازم در این خصوص ردیف بودجه ای در نظر گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    باید به شدت با سگ گردانی برخورد شود مجلس باید قوانین بسیار سفت و سختی برای سگ گردان ها ایجاد کند پارک ها پر شده از فضولات سگ ها خانم ها در پارک ها امنیتی از بابت سگ ها ندارند کودکان در خطر هستند سگ گردان ها با سگ وارد فروشگاههای مواد غذایی هم می شوند این بسیار فاجعه بار است