جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای بزرگداشت غدیر گفت: از فضای مجازی نباید غفلت کرد و همچون سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی می توان برنامه هایی متناسب را از طریق رسانه ها اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امام جمعه بخش چغادک استان بوشهر، امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت روز غدیر و دهه امامت و ولایت با تاکید بر برنامه ریزی جهت بزرگداشت روز غدیر متناسب با شرایط کرونایی، اظهارداشت: باید هم در زبان، شعار، و عمل غدیری باشیم و بر مبنای سبک زندگی امام علی(ع) حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه شیعه واقعی کسی است که خود را به عمل امام علی نزدیک و ایمان خود را با عمل شایسته به کمال رساند، گفت: با توجه به بیان نورانی امام صادق علیه السلام ایمان کامل در گرو چهار فضیلت صداقت و راستی، ادای امانت (اعم از حق‌الله و حق‌الناس)، حیاء و عفت ورزی، و حُسن خلق با دیگران است که همه ما باید با کسب این چهار فضیلت، زندگی خود را به سبک زندگی مولی علی(ع) نزدیک کنیم.

حجت الاسلام خدری، با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی گفت: از فضای مجازی نباید غفلت کرد و همچون سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی می توان برنامه هایی متناسب را از طریق رسانه ها اجرا کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حماسه حضور مردم در صحنه انتخابات بیان داشت: اتفاقات خوبی به واسطه حضور مردم در صحنه انتخابات رقم خورد و همه مردم دست به دست همه دادند تا این مشارکت حاصل شود.

حجت الاسلام خدری با اشاره به توطئه و برنامه های دشمن برای ضربه به کشور گفت: یکی از این برنامه ها تحریم انتخابات و جلوگیری از حضور مردم پای صندوق های رأی بود و با این کار می خواستند به کشور ضربه بزنند اما حضور مردم و حماسه ای که آفریده شد، ضربه بزرگی را به آنها زد و در چنین شرایط این آمار مشارکت خوب بود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، با بیان اینکه میزان مشارکت مردم استان در انتخابات بیش از میانگین کشوری بود، گفت: مردم استان همواره نشان دادند که مدافع انقلاب و نظام خود بوده و برای آن خون دادند.

وی همچنین پیش رو بودن هفته عفاف و حجاب و نیز سالروز اقامه نماز جمعه را مورد توجه قرار داد و بر برنامه ریزی جهت بزرگداشت این دو مناسبت متناسب با شرایط فعلی کرونایی تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این نشست اعضا به ارائه برنامه های پیشنهادی خود جهت اجرای آن در دهه امامت و ولایت پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha