شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/تهیه و توزیع غذای گرم و بسته های تبرکی آستان قدس رضوی میان نیازمندان توسط خادمیاران رضوی

حوزه/ همزمان با دهه ولایت بیش از ۵ هزار پرس وعده غذای گرم به همت گروه جهادی علامه بحرالعلوم(ره) از گروه های جهادی فعال بسیج طلاب قم طبخ شده و میان خانواده های محروم توزیع می گردد.

حجت الاسلام سید محمدصادق بحرالعلوم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این میزان وعده غذای گرم در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا با اولویت مناطق محروم و حاشیه ای شهر قم به همت طلاب و دانشجویان جهادی این گروه توزیع می شود.

وی افزود: از دیگر فعالیت های این گروه جهادی، تبیین خطبه غدیر با اعزام حداقل ده نفر طلبه و روحانی مبلغ، همچنین انتشار و توزیع پوستر و جزوه های معرفتی و بصیرتی با موضوع ولایت اشاره کرد که البته این قبیل فعالیت های دینی و فرهنگی در طول سال به همت گروه جهادی بحرالعلوم صورت می گیرد.

این روحانی جهادی همچنین گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بیش از ۲۰ نفر از طلاب و دانشجویان این گروه جهادی در شهرستان میبد با همکاری اداره تبلیغات اسلامی اقدام به فعالیت هایی چون ضدعفونی معابر، کمک به کادر درمان بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی، تغسیل و تکفین و تدفین بیماران کرونایی کرده اند و در موج پنجم کرونا نیز چه در میبد و چه در قم این گروه همچنان فعال و آماده به خدمت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha