جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معصومه حکیمیان

حوزه/ معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: ۱۴ میلیون جوان مجرد در کشور زندگی کنند به هیچ وجه برازنده ما نیست و آنها حق دارند پدر یا مادرشدن را تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، معصومه حکیمیان، معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور، در همایش حافظان حریم خانواده که در سنندج برگزار شد، اظهارداشت: اگر برای انجا کارها و عبور از مشکلات هر ۸۰ میلیون ایرانی خود را به نوعی مسئول بدانند، بی شک از تمامی مشکلات و سختی‌ها به راحتی عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز باید همانند شهید سلیمانی در برابر تهاجم دشمنان انقلاب قرار گیریم، گفت: با توجه به اینکه دشمنان عفت و حیای خانواده ایرانی را هدف قرار داده اند، لازم است با قدرت مقابل هجمه‌های آنان مقابله کنیم؛ چراکه هم‌اکنون به عینه شاهد افزایش چشمگیر طلاق در کشور و در مقابل کاهش ازدواج هستیم.

حکیمیان در ادامه افزود: امروز دشمنان اسلام بدترین و خبیثانه ترین نقشه ها را برای زن مسلمان می کشند؛ زیرا می دانند که جامعه اسلامی بر ستون بانوی مسلمان بنیان نهاده شده است.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور گفت: اکنون که ۱۴ میلیون جوان مجرد در کشور زندگی کنند به هیچ وجه برازنده ما نیست و آنها حق دارند پدر و یا مادرشدن را تجربه کنند.

وی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: اکنون کشور درگیر جنگ نرم بسیار وسیعی شده که یک طرف آن شیطان است که تمام همت خود را برای انحراف جامعه اسلامی جزم کرده است.

حکیمیان عنوان کرد: دشمنان اسلام با نیرگ و هزاران توطئه دیگر ۷۰۰ سال پیش که آندلس به صورت کامل در دست مسلمین بود را با اجرای نقشه های شوم شیطانی و ترویج بی و بندباری در بین سربازان مسلمان، عملا این منطقه را از حیث مسلمین پاک کرد که این بارزترین جنگ و نبرد فرهنگی دشمنان علیه اسلام تاکنون بوده است.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در پایان سخنان خود گفت: زمانی که دشمن در جبهه نظامی شکست را متحمل می شود در بحث جنگ نرم صد برابر قدرت و تهاجم خود را برای شکست ما به کار می برد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha