جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره

حوزه/ رئیس اداره تولیدات رسانه ای معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و مسئول گروه هنری تبلیغی مجبا به عنوان داور و مسئول گروه هنری تبلیغی دریچه از گروه های تبلیغی این دفتر به عنوان دبیر در جشنواره نقش اول شبکه ایران کالا حضور یافته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدتقی استیری، به عنوان داور در هیئت انتخاب فیلم های مستند، در اولین جشنواره فیلم کوتاه «نقش اول» حضور یافت.

این جشنواره توسط شبکه تلویزیونی ایران کالا در راستای گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از فیلمسازان دغدغه‌مند در این حوزه و با شعار نمایش نقش و نگار اقتصاد ایران در حال برگزاری است.

اهم موضوعات این جشنواره شامل نشان تجاری برتر، مشاغل دانش‌بنیان و خلاق، پرتره کارآفرین برتر، جهش تولید و اقتصاد درون زا، اصلاح الگوی مصرف و کرونا ؛ فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کار است.

همه فیلمسازان علاقه‌مند که در موضوعات جشنواره در قالب مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ اثری تولید کرده‌ بودند این فرصت را داشتند تا در این رویداد هنری شرکت کنند.

گفتنی است: بلال الفت مسئول گروه هنری تبلیغی محجا یکی دیگر از داوران جشنواره نقش اول بود و حسین احمدی مسئول گروه هنری تبلیغی دریچه وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی دبیری جشنواره را برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha