پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ثبت نام

حوزه/ موسسه بین‌المللی المرتضی علیه‌السلام در راستای ترویج مکتب اهلبیت علیهم‌السلام با همکاری مرکز ارتباطات بین‌الملل حوزه‌های علمیه و مراکز مدیریت استانها در زبان‌های انگلیسی (ویژه قم)، روسی، پرتغالی، اسپانیولی و چینی از بین طلاب مستعد ثبت‌نام می‌نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، موسسه بین‌المللی المرتضی علیه‌السلام با  بیش از یک دهه تجربه در برگزاری دوره‌های تربیت مبلّغ بین‌الملل در راستای ترویج مکتب اهلبیت علیهم‌السلام با همکاری مرکز ارتباطات بین‌الملل حوزه‌های علمیه و مراکز مدیریت استانها برای ترم اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در زبان‌های انگلیسی (ویژه قم)، روسی، پرتغالی، اسپانیولی و چینی از بین طلاب مستعد ثبت‌نام می‌نماید.

علاقه مندان می توانند: جهت ثبت‌نام به لینک سایت موسسه بین‌المللی المرتضی علیه‌السلام به آدرسhttps://murtaza.ir/fa/مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    از نکات قابل توجه آگهی تبلیغ پذیرش این مؤسسه این است که مانند دانشگاه های غربی و آمریکایی و اروپایی فاقد شرط سنی برای داوطلبان طلبه است، سایر مؤسسات حوزوی معمولاً شرط سنی اعلام می کنند مثل 34 سال ، مشخص نیست بین طلبه داوطلبی که 33.5 سال دارد و طلبه داوطلبی که 34.5 سال سن دارد این مؤسسات حوزوی چه قدر تفاوت می بینند که اولی را طلبه واجد شرایط می دانند و طلبه دومی را فاقد شرایط محسوب می کنند. این مؤسسه برای اولین بار در بین حوزه های علمیه ایران، مثل دانشگاههای کشورهای غربی آمریکایی و اروپایی عمل کرده است و گفته است طلاب مستعد را با آزمون و مصاحبه ورودی شناسایی و طلبه مستعد را جذب می کند و شرط سن را معیار نمی داند
  • DE ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    3 0
    در پوستری که در بالا برای این خبر درج شده است این گونه نوشته شده است ، قم اتمام پایه هشتم، و برای شهرستان اتمام پایه ششم، در این صورت برای پایتخت که تهران است چه شرطی در نظر گرفته شده است؟ ظاهرآً مسوولان این مرکز تهران را جزو شهرستانها محسوب کرده اند. و هر شهری به غیر از قم را شهرستان می دانند.