جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نکونام
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ردپای منافقان امروز در اهواز و خوزستان دیده می‌شود، گفت: مردم با هوشیاری کامل این عوامل را شناسایی و طرد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد، با بیان اینکه اقامه نماز جمعه سبب ساماندهی و اصلاح امور زندگی مسلمانان است، گفت: قطعاً کسانی که از روی عمد و در راستای ایجاد ضعف در نماز جمعه حاضر نشوند، برکت از زندگی، عمر و مالشان می‌رود.

وی، با اشاره به بحران کم‌آبی خوزستان، گفت: متأسفانه امروز ردپای منافقین در اهواز و خوزستان دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام، تصریح کرد: آن‌ها به دنبال جهت‌دهی به مطالبات ‌حق مردم هستند؛ برخی‌ از عوامل نفوذی دشمن، در حاشیه تجمعات مردم پنهان شده و به مردم شلیک می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به آغاز طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی در شهرکرد ادامه داد: این طرح امسال نیز با توجه به شرایط کرونایی به صورت گام‌به‌گام اجرا می‌شود؛ به همین دلیل فعالان فرهنگی استان که در جلسات متعدد پیشنهاد اجرای طرح تقویت در محیط‌های عمومی مانند پارک‌ها را داشتند امروز باید کمک کنند تا این طرح به‌خوبی اجرا شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha