شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دهه ولایت

حوزه/ به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت، معاونت پژوهش مدرسه فاطمیه محلات اقدام به برگزاری ژورنال کلاب پژوهشی "بررسی اکمال دین در غذیر خم" کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت، معاونت پژوهش مدرسه فاطمیه محلات اقدام، به برگزاری ژورنال کلاب پژوهشی با عنوان "بررسی اکمال دین در غذیر خم" کرد.

خانم صادقی، در این نشست با تبریک ایام دهه ولایت گفت: یکی از مراحلی که قرآن یأس کفار را اعلام می کند، «غدیر» است؛ زیرا هنگامی که مشرکان مشاهده کردند مردی از نظر علم و تقوا و عدالت که بعد از پیامبر در میان مسلمین بی نظیر بود به عنوان جانشین انتخاب شد و پیامبرگرامی اسلام(ص) از مردم برای او بیعت گرفت، یأس ونا امیدی به آینده اسلام آنها را فرا گرفت.

خانم سروش نیز در ادامه این نشست، با بیان اینکه اجرای عدالت توسط رهبر یک جامعه سبب یأس دشمن می شود، گفت: در نهج البلاغه آمده است که اگر رهبر سیاسی نصب شده که رابطه او با مردم براساس عدل باشد و مردم هم حقشان را ادا کنند و هم والی قسط و عدل را رعایت کند، آنگاه چنین نظامی ماندنی خواهد بود.

همچنین خانم آقا محمدی، در پایان گفت: امامت و ولایت از ارکانی است که با تحقق آن، هم کفار مایوس می شوند، هم دین کامل می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha