جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید احمدرضا شاهرخی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی درگذشت، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی درگذشت، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد ، پرتلاش و اخلاق‌مدار ، مرحوم مهندس علیرضا تابش ، رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران،موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

این چهره خدوم و صدیق، که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با قبول مسئولیت‌های مهم از جمله، ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی-، منشاء خدمات ماندگاری ، برای انقلاب اسلامی بودند.

همچنین در جریان سیل فروردین ۱۳۹۸ در مناطقی از استان لرستان، مجاهدت ها و زحمات ایشان برای رسیدگی به مناطق سیل زده، احداث و تعمیر خانه های تخریب شده و کاهش آلام و مشکلات سیل زدگان از آن مرحوم ،شخصیتی کم نظیر و ارزشمند در اذهان مردم قدرشناس استان لرستان، باقی نهاد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، خانواده محترم ، نزدیکان و عموم همکاران صدیق آن مرحوم، در بنیاد مسکن ،تسلیت عرض نموده ، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه و همجواری با صالحین و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم .

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha