جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حال و هوای حرم حضرت معصومه(س) در شب عید غدیر

حوزه/ همزمان با دهه ولایت و به مناسبت عید غدیر برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در کانال‌های مجازی معصومانه و آستان مهر برای دختران نوجوان و بانوان در گروه‌های سنی مختلف دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با عید غدیر و دهه ولایت برنامه‌های متنوعی از سوی امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در صفحه‌های معصومانه با آدرس مجازی «masumaneh» و آستان مهر با آدرس مجازی «astanehmehr» در بستر ایتا دنبال شده است.

در دهه ولایت در کانال معصومانه روزانه ۱۰ محتوای مفهومی با محوریت غدیر و شخصیت حضرت امیر (علیه‌السلام) بارگذاری شده است.

همچنین عبارت «من غدیری ام» به روش‌های مختلف به صورت روزانه ۱۰ بار در کانال مجازی معصومانه برای توجه دادن دختران نوجوان به رسالت و وظیفه نوجوانان در قبال ترویج فرهنگ غدیر قرار داده شده است تا نوجوانان نیز همزمان با ایام غدیر مروج فرهنگ علوی و فرهنگ ولایتمداری وغدیر محوری باشند.

بر اساس این گزارش، بحث ضرورت ولایت و امامت با استفاده‌ از سخنان استاد اخوان در قالب کلیپ‌های صوتی در ایام دهه ولایت و عید غدیر در کانال مجازی معصومانه بارگذاری شده است.

پست‌های شور و شادی آفرین نیز در قالب‌های مختلف از جمله شعر خوانی، چهارپایه خوانی ، سخنرانی و دیگر قالب‌ها به صورت روزانه در کانال مجازی معصومانه بارگذاری شده است.

طراحی بیش از ۴۰ عکس نوشت و استوری موشن در قالب طرح روز شمار غدیر، با محوریت خطبه غدیر از دیگر اقدامات امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با عید غدیر است و عکس نوشته‌های غدیری کانال آستان مهر در مدتی کوتاه حدود ۲۵ هزار بازدید کننده داشته است.

برگزاری مسابقه از فرازهای برگزیده خطبه غدیر با عنوان مسابقه بزرگ عید غدیر خم که با محوریت کانال آستان مهر برای بانوان برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های محوری امور فرهنگی خواهران برای بانوان در ایام عید غدیر است که با استقبال خوبی از سوی بانوان شرکت کننده روبه رو شده و به شرکت کنندگان در مسابقه از سوی آستان مقدس بانوی کرامت هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha