جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه / سردار بابازاده با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا، عصر امروز با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری، در آمفی تئاتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در ابتدای مراسم، سردار خرّم جانشین قرارگاه منطقه‌ای عاشورا ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، توضیح اجمالی از اقدامات قرارگاه و رده‌های سرزمینی ارائه کرد و گفت: مأموریت دفاعی کشور و بخش اصلی تأمین امنیت داخلی، مرهون و مدیون رزمندگان نیروی زمینی سپاه است.

در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی ضمن تبریک ایام دهه ولایت، شهید والامقام آقا مهدی باکری را نمونه بارز اخلاق و اسوه فرماندهی دانست و خاطرنشان کرد: سرافرازی انقلاب اسلامی ایران را مدیون خون شهدا و دلاوری‌های آن مردان بزرگ می‌دانیم.

در ادامه مراسم، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه در این مراسم به رشادت‌های رزمندگان در برهه‌های حساس اشاره کرد و یادآور شد: در هیچ جنگی غافلگیر نمی‌شویم و دشمن را در اقصی نقاط منطقه زیر نطر داریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: چنانچه امنیت کشور مورد خطر قرار گیرد، بلافاصله پیشگیری می‌کنیم.

وی در ادامه به توانمندی‌های قرارگاه منطقه‌ای عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: قرارگاه عاشورا و رده‌های زیرمجموعه آن در برخورد با دشمنان و عوامل آنان، با صلابت ایستاده و از کارنامه بسیار درخشانی برخوردار است.

گفتنی است، طی این مراسم، سردار بابازاده با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا معرفی شد و از زحمات سردار اصانلو تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha