جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رحیم آبفروش

حوزه/ آبفروش با بیان اینکه در عصر حملات ناجوانمردانه رسانه ها باید نقش هیئت ها را برجسته کنیم، گفت: هیئت ها آغوش خود را برای اقشار خاکستری در عصر رقابت رسانه ای باز کنند. به جلسات هفته ای یکبار بسنده نکنیم و باید ساختار تشکیلاتی هیئت ها به گونه ای باشد که همه را جذب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، رحیم آبفروش، امروز در دومین همایش تخصصی فعالان هیئات مذهبی آذربایجان غربی که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: 42 سال از انقلاب و حدود ۱۴۰۰ سال از قیام عاشوار می‌گذارد و در آستانه گام دوم انقلاب هستیم و اگر شکرگزار این نعمت ها نباشیم خداوند آنها را از ما می گیرد .

وی افزود: نعمت نوکری دستگاه امام حسین علیه السلام بسیار با ارزش است و ما با این نوکری آبرو پیدا کردیم. گام دوم انقلاب رفتن هیئت ها به دل مردم است. رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اخیر فرمودند که این هنر امام خمینی بود که توانست همه مردم را دور خود جمع کند و انقلاب را به راه بیاندازد. بعد از امام (ره) با هدایت های رهبر فرزانه انقلاب این جریان پیش رفت

آبفروش با تاکید بر این که هیئت ها اصیل ترین سازمان های مردم نهاد هستند، اظهار کرد: هیئت ها آغوش خود را برای اقشار خاکستری در عصر رقابت رسانه ای باز کنند. به جلسات هفته ای یکبار بسنده نکنیم و باید ساختار تشکیلاتی هیئت ها به گونه ای باشد که همه را جذب کند.

وی تصریح کرد: کارهای جهادی، مطالبه گری، اشک ریختن ها ، خیریه ها و صندوق های قرض الحسنه باید در داخل هیئت ایجاد شود تا هم جوانان را جذب کند و هم یقه کسانی را که کم کاری می کنند، بگیرد.

دبیر جامعه ایمانی مشعر افزود: اصل و اساس هیئت «ثقلین» است و باید رایحه آن را با ادبیات درست به کل شهر برسانیم.  به نقش تاثیرگذار زنان، در هیئت ها اهمیت بدهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    جذب کنید خخخخخ پیامبران نتوانستند شما می توانید این آیات را فراموش نکن آیات قرآن بیان می فرماید و تجربه تاریخ هم آن را تایید می کند. متاسفانه اکثریت مردم همیشه در راه حق و طرفدار حقیقت نبوده اند. قرآن در موارد زیادی از اکثر مردم شکوه و شکایت می کند و آنها را به خاطر فرار از حق و مخالفت با انبیاء و اولیاء الهی مورد نکوهش و تقبیح قرار داده است. در سوره انعام (آیه 116) می فرماید: (و ان تطع اکثر من فی الارض یضلوک عن سبیل الله) یعنی: اگر از اکثر مردم زمین پیروی کنی تو را از راه خدا گمراه می کنند... در سوره اعراف (آیه 187) می فرماید: (ولکن اکثرالناس لا یعلمون) یعنی: اکثر مردم نمی دانند و درجای دیگر می فرماید:(ولکن اکثرالناس لایشکرون) یعنی: اکثر مردم شکر نمی کنند. همچنین تعبیرهایی چون: (اکثرالناس لایؤمنون)(هود،17)، (فابی اکثرالناس الاکفورا) (اسراء،89)(و لقد ضل قبلهم اکثر الاولین) (صافات، 71);... تنها جمله (اکثرالناس لایعلمون) (اکثر مردم نمی دانند.) در قرآن حدود یازده بار تکرار شده است. (و اگر (اکثرهم لایعلمون) هم در نظر بگیرید به دهها مورد می رسد.) علاوه بر آیات قرآن روایات زیادی نیز همین نکته را گوشزد کرده است، تا آنجا که علامه مجلسی بابی را در کتاب پرارج «بحارالانوار» به این عنوان (قلة عدد المؤمنین) اختصاص داده است. سرگذشت قوم نوح، ابراهیم و بسیاری دیگر از پیامبران و عدم ایمان مردم زمان آنها نمونه های عینی این واقعیت تلخ هستند که (وما آمن معه الاقلیل) (جز عده کمی ایمان نیاوردند.)