جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مشکلات عدیده این شورا در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متولی سیاست گذاری، برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی است و در مناسبت های مذهبی نیز با سایر دستگاه ها همکاری و مشارکت دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار که به مناسبت ۱۲ مرداد، سالروز تاسیس این شورا در کشور صورت گرفت، به آیه 5 سوره ابراهیم مبنی بر «وذَکِّرهُم بِأَیّامِ الله» اشاره کرد و ادامه داد:در واقع کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآوری و زنده نگه داشتن ایام الله انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام خاضع یادآور شد: ایام الله به معنای عام شامل همه روزهای خدا است، ولی برخی از روزها، روز تجلی قدرت خداوند هستند و در این روزها انسان دست قدرت خداوند را در حوادث می بیند و لطف خدا شامل حال مومنان صالح و شایسته می شود و قهر و غضب خداوند شامل حال کفار و منافقین می شود.

وی یادآور شد: همواره در برنامه‌های خود فراجناحی عمل کرده‌ایم با همه جریان های سیاسی ارتباط داشته و به دور از هیاهوهای سیاسی به دنبال ترویج آرمان‌های انقلاب و منویات امام و مقام معظم رهبری در استان بوده‌ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهمترین هدف ما جلوگیری از کمرنگ شدن منویات مقام معظم رهبری است، یادآور شد: با توجه به رسالتی که شورای هماهنگی دارد؛ این شورا از نظر امکانات و تجهیزات وضعیت خوبی ندارد و امکانات و تجهیزات ما هیچ تناسبی با گستردگی برنامه‌ها ندارد.

وی گفت: از کمترین امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی برخورداریم، از لحاظ فضای فیزیکی نیز دچار مشکل هستیم و تنها در مرکز استان دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وجود دارد که در همین دفتر نیز چهار نیرو بیشتر نداریم.

خاضع بیان کرد: در شهرستان‌ها اوضاع بسیار نامطلوب تر از مرکز استان بوده چرا که آنجا ساختمان و نیروی انسانی نداریم و این وضعیت با وظیفه‌ای که برای ما تعریف شده هیچگونه سنخیتی ندارد.

وی ادامه داد: البته مشکلات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشوری بوده که لازم است نمایندگان ولی فقیه این موضوع را هم در سطح کشور هم استانی پیگیری کنند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: باید از ائمه جمعه، سازمان‌ها و همه دستگاه‌ها قدردانی کرد چرا که در طول سال و در فعالیت ها و مناسبت های مختلف همکاری لازم را تاکنون داشته‌اند.

وی با قدردانی ویژه از رسانه ها و خبرنگاران گفت: خبرنگاران برنامه های شورای هماهنگی را در سطح گسترده و به صورت مطلوب انعکاس می‌دهند که باید قدردان آنها باشیم. همچنین باید از مردم استان قدردانی کرد که در همه مناسبت‌ها حضور حماسی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha