چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
مصاحبه علمی مهارتی متقاضیان تدریس

حوزه/ مصاحبه علمی مهارتی داوطلبان تدریس مقطع سطح دو و مقطع عالی (سطح سه) مدارس علمیه خواهران استان اصفهان از ۱۷ مردادماه آغاز و به مدت ۱۰ روز بارعایت پروتکل های بهداشتی در مدیریت حوزه خواهران استان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، راضیه شکرانی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: ارزیابی داوطلبان تدریس مدارس علمیه خواهران مقطع سطح دو و مقطع عالی (سطح سه) استان از ۱۷ مرداد به مدت ۱۰ روز در محل مدیریت استان اصفهان آغاز شده است.

وی، هدف از ارزیابی اساتید را تأمین نیاز مدارس بویژه مدارس شهرستانهای استان عنوان کرد.

شکرانی یادآور شد: پس از تأمین نیاز مدارس از اساتید دارای مجوز از طلاب دعوت به عمل آمد که در  فراخوان جذب مُدرّس شرکت و نیاز مدارس را مرتفع کنند.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۳۰۰ نفر دواطلب از میان طلاب مقاطع عالی و تخصصی در این فراخوان شرکت کردند که از بین آنان، حائزین شرایط شناسایی و به مصاحبه دعوت شدند.

وی افزود: داوطلبان تدریس مدارس علمیه خواهران استان اصفهان در هفت گرایش ادبیات عرب، فقه و اصول، زن در اسلام، تاریخ، فلسفه و منطق، عقاید و کلام و اخلاق و علوم حدیثی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان اظهار کرد: داوطلبان این دوره پس از طی مراحل و تایید نهایی جهت تدریس به مدارس علمیه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha