یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ثبت نام

حوزه/ معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: مهلت ثبت‌نام در رشته‌های ارشد و دکتری دانشگاه قرآن و حدیث تا ۲۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد غلامعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام از طلاب برادر و خواهر در مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه قرآن و حدیث اعلام کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته علاقه‌مندان می‌توانند تا روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه اقدام به ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: رشته‌ها و گرایش‌های کارشناسی‌ارشد به شیوه‌های مجازی و حضوری در تهران و قم علوم قرآن و حدیث، علوم حدیث در گرایش‌های: کلام و عقاید، تفسیر اثری، نهج‌البلاغه، علوم و معارف قرآن گرایش تفسیر اجتماعی، روان‌شناسی اسلامی (مثبت‌گرا)، فقه و مبانی حقوق اسلامی، احیای تراث قرآنی و حدیثی و تفسیر روایی است.

غلامعلی افزود: رشته‌ها و گرایش‌های دکتری که به‌صورت حضوری در قم برگزار می‌شودعبارتند از: علوم قرآن و حدیث، علوم و معارف نهج‌البلاغه، تفسیر امامیه و کلام امامیه

وی ادامه داد: در شهر تهران نیز رشته‌های مدرسی اخلاق اسلامی و مدرسی معارف قرآن و حدیث در مقطع دکتری برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن ۰۹۰۰۲۱۵۱۲۹۰ تماس بگیرند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنند

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha