پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید در خدمت به مردم قدر دقایق و ثانیه‌ها را به خوبی بدانیم و اجازه ندهیم حاشیه‌ها، سعادت خدمت به مردم را از ما بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پروذهبی، امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری سنند، اظهار داشت: باید نگاه ما نگاهی جامع باشد و به آینده بنگریم و توجهی به گذشته نداشته باشیم و تنها از گذشته درس‌هایی که لازم است را فرا بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: باید در خدمت به مردم قدر دقایق و ثانیه‌ها را به خوبی بدانیم و اجازه ندهیم حاشیه‌ها، سعادت خدمت به مردم را از ما بگیرد.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر وقت و زمان خود را وقف خدمت به مردم کنند و با روحیه‌ای جهادی برای اعتلای شهر در تلاش باشند و از جبهه‌گیری های بی علت و بی فایده پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از موضوعات مهمی که اعضای شورای شهر سنندج باید بدان توجه کنند، توجه و کار بیشتر در مناطق حاشیه ای و منفصل شهری است، چرا که این محلات مشکلات بسیاری دارند.

استاد حوزه اضافه کرد: موضوع دیگری که اعضای شورای سنندج باید بدان توجه کنند، مسئله ساماندهی وضعیت دستفروشان و نیز رسیدگی به مشکلات آنان است. مسئله دیگری که در این جلسه قابل بیان است، ایجاد گرمخانه‌هایی برای افراد بی‌خانمان در سطح شهر سنندج است، بنابراین برای انجام این مهم باید از ظرفیت خیرین استان نهایت استفاده را ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مدیران باید از تمام توان و ظرفیت خود برای توسعه شهر و رفع مشکلات استفاده کنند، عنوان داشت: کسی که پستی را در دست می گیرد باید نهایت تلاشش را در رفع مشکلات داشته باشد و اگر می بیند که توانایی انجام این کار را ندارد از سمت و مدیریت خود کناره‌گیری کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha