پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: باید در کنار سایر مسایل آموزشی و پژوهشی، همواره مسئله تهذیب از دغدغه های اساتید حوزوی باشد، زیرا پژوهش در کنار تهذیب در حوزه های علمیه معنا پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید توفیق رضایی، عصر امروز در نشستی با جمعی از مدیران و اساتید مدارس علمیه استان کردستان عنوان کرد: با وجود اینکه در چند ترم اخیر برگزاری کلاس ها به علت شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری بوده است، این امر نباید بر روی مسایل تهذیبی و اخلاقی تاثیرگذار باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان ادامه داد:  در کنار سایر مسایل آموزشی و پژوهشی، همواره مسئله تهذیب از دغدغه های اساتید حوزوی باشد، زیرا آموزش و پژوهش در کنار تهذیب معنا پیدا می کند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه تاکنون وضعیت سال تحصیلی جدید به صورت قطعی مشخص نشده است، بیان کرد: متاسفانه شیوع کرونا باعث شده که هرگونه اظهار نظر درباره نحوه آغاز سال تحصیلی در هاله ای از ابهام باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان افزود: امیدواریم واکسیناسیون در کردستان روند سریع تری به خود بگیرد تا ان شاء الله به همراه سایر سازمان ها و اداراتی که در حوزه آموزش فعال هستند، مدارس علمیه نیز به صورت حضوری سال تحصیلی خود را آغاز کنند.

وی اظهار کرد: نباید تعلیم و آموزش در مدارس علمیه استان کردستان متاثر از وضع موجود باشد، بلکه اساتید حوزوی کار خود را همچنان در مسیری که برای آنان تعریف شده است انجام دهند تا خللی در دوره تحصیلی طلاب پیش نیاید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha