یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کرونا

مدرسه علمیه الزهرا(س) بوشهر با توجه به نزدیکی به بیمارستان شهدای خلیج فارس برای کمک به بیماران کرونایی تجهیز و آماده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به بیماران کرونایی و کادر درمان و همچنین بیانیه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مبنی بر در اختیار گذاشتن حوزه های علمیه و مصلی های نماز جمعه جهت کمک به درمان بیمارن کرونایی، مدرسه علمیه الزهرا(س) بوشهر به جهت نزدیک بودن به بیمارستان شهدای خلیج فارس برای کمک به بیماران کرونایی تجهیز و آماده شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر چندی پیش در پیامی عنوان کرده بود: با توجه به وضعیت حاد و قرمز بیماری کرونا و گسترش آن در استان و کمبود مکان های بستری و درمان بیماران عزیز، مصلای جمعه شهر بوشهر و تمامی مصلاهای جمعه استان و حوزه های علمیه در اختیار خدمت به آن بیماران محترم و ستاد مقابله با بیماری کرونا باید قرار گیرد و تمامی گروه های جهادی به ویژه گروه های جهادی روحانیت و نیروهای جوان انقلابی با تمام توان به همکاری های لازم با کادر درمان تلاشی کارآمد داشته باشند که این برخاسته از هدایت ها و اندیشه های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دامت برکاته العالیه است.

به گزارش حوزه، بعد از این پیام بود که حوزه علمیه خواهران بوشهر با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کار تجهیز یکی از مدارس خود را در مرکز استان آغاز کرد. قرار است در این محل کار واکسیناسیون افراد به صورت روزانه انجام شود.

 سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز طی روزهای اخیر دو ایستگاه واکسیناسیون را در مرکز استان راه اندازی کرده است تا از این طریق به کادر درمانی کمک شود و نیز واکسیناسیون با سرعت بیشتری پیش رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha