جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار مدیر کل اوقاف  و امور خیریه استان آذربایجان شرقی با مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی

حوزه / در جلسه مدیر کل اوقاف و امور خیریه و مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی، وضعیت موقوفات استان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با حجت الاسلام  و اسماعیل روشن تن، مدیر حوزه علمیه استان، امروز در محل مدیریت حوزه دیدار کرد.

حجت الاسلام روشن تن  مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: احیای موقوفات و همچنین تشویق مردم به وقف بسیار ضروری است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در احیای موقوفات انجام شده است، با این حال با ایده‌آل‌ها فاصله داریم و باید تلاش بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

وی افزود: یکی از اولویت های جدی حوزه علمیه آذربایجان شرقی احیای موقوفات حوزوی در استان است که نباید در این امر کوتاهی و سهل انگاری شود.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام حسینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی هم گفت: وظیفه اصلی این سازمان حفظ و نگهداری موقوفات است و بعد ازانقلاب بسیاری از موقوفات احیا شد و اکنون نیز این کار با جدیت دنبال می‌شود

 مدیر کل  اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: وقف زمانی اتفاق می‌افتد که انسان مالی را حبس کرده و از فروش آن جلوگیری کند و سپس منفعت آن را با نیت خود، برای استفاده عموم در اختیار جامعه قرار دهد.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: اداره کل اوقاف استان، آماده همکاری با مدیریت حوزه علمیه در راستای احیاء، حفظ و بهره برداری از موقوفات است.

وضعیت موقوفات حوزه علمیه آذربایجان شرقی بررسی شد

وضعیت موقوفات حوزه علمیه آذربایجان شرقی بررسی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha