پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 974863
۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
حجت‌الاسلام امید گنجه

حوزه/ با حضور مسئولان استانی و نماینده ولی‌فقیه امام جمعه جدید باشت معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولان استانی و شهرستانی اقشار مختلف مردمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آیین تکریم و معارفه ائمه جمعه شهرستان باشت برگزار شد.

در این آیین از یک دهه خدمات‌ حجت‌الاسلام عبودی قدردانی به عمل آمد و حجت الاسلام امید گنجه به عنوان دومین امام جمعه شهرستان باشت معرفی گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی با اشاره به جایگاه نماز جمعه، اظهار کرد: از تریبون نماز جمعه مشکلات مردم در همه زمینه ها پیگیری و به صورت مشفقانه مشکلات و مسائل کشور به مسئولان گوشزد می‌شود.

در ادامه، حجت‌الاسلام عبودی با بیان اینکه خود را فرزند شهرستان باشت و برای همیشه یک باشتی خواهم دانست، اظهار کرد: جدا شدن از این مردم بعد از گذشت یک دهه بسیار سخت است.

فرماندار شهرستان باشت هم خدمات حجت الاسلام عبودی را برای مردم این شهرستان ماندگار توصیف کرد و گفت: با هدایت‌ها و حمایت‌های امام جمعه بسیاری از مشکلات مردم برطرف شد.

حجت‌الاسلام امید گنجه هم گفت: فرزند همین شهرستان هستم و شناخت کامل از مشکلات مردم داشته و در راه رفع این مشکلات در کنار سایر مسئولان تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha