شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست

حوزه/ مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی با قدردانی از زحمات روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، نقش مهم روابط عمومی دفتر در پیشبرد اهداف متعالی این نهاد مقدس را مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی مخدوم در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان ها، گفت: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی می تواند مسؤولیت فوق العاده ای در پیشبرد اهداف متعالی این نهاد مقدس داشته باشد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی همواره تلاش کرده است تا عنصری مفید و تأثیرگذار باشد، اظهار داشت: از نخستین درخشش های روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی همراهی رزمندگان حوزوی و اعزام مبلغان به جبهه بوده است؛ پس از آن نیز تا روزهای اخیر افتخار متولی‌گری گرامیداشت شهدای مبلغ را به همراه داشته است.

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مسأله گرامیداشت شهدا علاوه بر جنبه های معنوی، جنبه های کارکردی هم دارد، عنوان کرد: خدمت به شهدا از معدود کارهایی است که همپوشانی با جاهای دیگر ندارد.

وی تصریح کرد: در بخش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی همواره با فقر بودجه و کمبود امکانات مواجه هستیم، اما اعضای این بخش همواره تلاش کرده اند تا این کمبودها را با جان و دل جبران کنند.

حجت الاسلام مخدوم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار اعضای دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص ضرورت معرفی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: یکی از بخش هایی که می تواند این امر رهبر انقلاب را به سرانجام برساند، روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی نمایشگاه دستاوردهای ۱۰ ساله این دفتر را از جمله اقدامات مؤثر در بازنمایی فعالیت های این نهاد مقدس توصیف کرد و گفت: ما باید تلاش کنیم تا واقعیت هایی که در دفتر تبلیغات اسلامی اتفاق می افتد را به نحو شایسته بازنمایی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha