شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فراخوان

حوزه/ فراخوان عضویت در چهار گروه‌ پژوهشی دفتر مطالعات تعلیم و تربیت اسلامی وابسته به مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه‌های علمیه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دفتر مطالعات تعلیم و تربیت اسلامی وابسته به مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه‌های علمیه در راستای استفاده از خرد جمعی و بهره‌مندی از دانش علمی و پژوهشی فعالان عرصه تعلیم و تربیت در چهار گروه عضو می‌پذیرد.

«گروه‌ مطالعات بنیادی و راهبردی»، «گروه برنامه درسی و متون آموزشی»، «گروه علوم، فنون، تکنولوژی و مهارت‌های معلمی» و « گروه پایش اسناد تحولی تعلیم و تربیت اسلامی» چهار گروهی هستند که دفتر مطالعات تعلیم و تربیت اسلامی عضوگیری برای آنان را دنبال می‌کند.

شرایط عضویت در این گروه‌ها شامل داشتن حداقل مدرک سطح سه حوزه علمیه یا معادل آن و سابقه پژوهشی در گروه‌های منتخب است.

دانشجویان مقطع دکترا در رشته‌های مرتبط با گروه‌های عنوان شده، پژوهشگران عضو بنیاد نخبگان کشور و طلاب عضو نخبگان حوزه علمیه در اولویت پذیرش قرار می‌گیرند.

مزایای مختلفی با عضویت در گروه‌های دفتر مطالعات تعلیم و تربیت اسلامی شامل اعضا می‌شود که از جمله این مزایا شامل اولویت در واگذاری و اجرای طرح‌های علمی پژوهشی، اعطای حکم عضویت، پرداخت کمک هزینه علمی پژوهشی، اولویت در جذب تمام وقت در گروه‌های پژوهشی و اولویت در جذب هیأت علمی در مرکز تربیت معلم مبلغ می‌شود.

خاطرنشان می شود: متقاضیان عضویت در گروه‌های این مرکز می‌توانند رزومه خود را به آدرس « Dmbtalimt@ » در پیام‌رسان ایتا ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات هشت الی ۱۳ با شماره ۳۲۹۰۸۰۸۵-۰۲۵ تمام حاصل کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۶۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha