پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام شجاعی مهر

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: شبکه های تلویزیونی و رسانه های غربی برای بازتاب و انعکاس رویداد جهانی اربعین دوربین های خود را خاموش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسن شجاعی مهر، صبح امروز در جمع دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: اربعین حسینی یک حادثه الهی است که شیعه و سنی ندارد و حتی بعضی از افراد مسیحی نیز در این تجمع عظیم بشری شرکت می کنند، اما شبکه های تلویزیونی و رسانه های غربی برای بازتاب و انعکاس این رویداد جهانی دوربین های خود را خاموش می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین ادامه داد: هر فرد می تواند یک رسانه برای بازتاب انعکاس و زیبایی های حماسه جهانی اربعین باشد.

وی اظهار کرد: به عقیده تمام کارشناسان حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) اولین مبلغین و مروجین و به عبارتی اولین رسانه های فرهنگ عاشورا و قیام سید و سالار شهیدان هستند و همان افرادی که در کاخ یزید نقاب از چهره  او برداشتند و او را رسوا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: آیین پیاده روی اربعین که هرساله همزمان با اربعین شهادت حضرت امام حسین(ع) در مسیرهای منتهی به کربلای معلی برگزار می شود، با توجه به حضور میلیونی اقشار و ملیت های گوناگون از اقصی نقاط جهان، به یکی از بزرگترین اجتماعات آیینی جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: آنقدر تنوع سوژه ها و موضوعات قابل طرح در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، زیاد است که این ظرفیت را دارد هر زائر با حداقل یک محتوای رسانه ای خودساخته از زیارت برگردد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha