پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیانیه روابط عمومی حوزه علمیه استان، در پی راه اندازی کارناوال دو چرخه سواری مختلط در کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه جهت مبسوط الید شدن وزیر کشور و امکان انتخاب اصلح، با اخذ رزومه کاری افراد دارای صلاحیت، آن ها را به وزارت کشور معرفی و درخواست کرده تا از بین تمام معرفی شدگان فردی که حائز بالاترین صلاحیت و امتیاز است به عنوان سکاندار استان انتخاب شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از اردبیل، روابط عمومی دفتر نماینده  ولی فقیه در استان  اردبیل در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر حمایت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی از فرد خاصی برای تصدی پست استانداری اردبیل، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قابل توجه اهالی مکرم استان اردبیل، در روزهای اخیر افراد متعددی از تحصیل کرده ها، نخبه ها، مدیران اسبق و بعضی از نمایندگان سابق مجلس به نماینده ولی فقیه مراجعه کرده و اظهار کرده اند که ما حائز توانایی مدیریت ارشد استان  هستیم لطفا ما را به وزیر محترم کشور معرفی نمائید.

نماینده ولی فقیه با منش اخلاقی و جهت مبسوط الید شدن وزیر محترم کشور و جهت امکان انتخاب اصلح و جهت سد ثغور سوءظن با اخذ رزومه کاری این عزیزان تمامی آنها را با نامه یا بدون نامه به وزیر محترم کشور معرفی کرده و از وزیر محترم خواسته که از بین تمام معرفی شدگان چه از طریق نامه مشترک نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس و چه کسانی که به صورت انفرادی رزومه آنها به محضر وزیر معرفی شده فردی را که حائز بالاترین صلاحیت و امتیاز است به عنوان سکاندار استان انتخاب نماید و جز شایستگی امر دیگری را مد نظر قرار ندهد.

متاسفانه یکی از این عزیزان در حرکتی غیر پسندیده، نامه معرفی به وزیر را در فضای مجازی منتشر ساخته و چنین تلقی شده که ایشان انتخاب اصلی و منحصر به فرد نماینده ولی فقیه است، در حالی که نماینده محترم ولی فقیه به هیچ یک از عزیزان معرفی شده نظر خاصی ندارد و تابع نظر و تشخیص کارشناسان وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری است.

از تمامی عزیزانی که خود را شایسته قلم فرسایی در فضای مجازی می دانند مصرا می خواهیم از تخریب یکدیگر و از تخریب گزینه های مطرح به جد اجتناب و به یقینیات اکتفاء  و فرهنگ فاخری را در این موضوع به نمایش بگذارند.

خداوند ما را در مزال الاقدام از خبط و خطا مصون و محفوظ بدارد و الله تعالی ولی النعمة و التوفیق .

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

۲۷ شهریور۱۴۰۰

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha