جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره ملی «در امتداد لاله ها» در استان همدان برگزار می شود

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان جشنواره ملی « در امتداد لاله ها» را برگزار می کند.

ام کلثوم امیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان از برگزاری  جشنواره ملی «در امتداد لاله ها» خبر داد و گفت: این جشنواره با مشارکت معاونت فرهنگی و پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: به منظور آشنایی و انس بیشتر طلاب با سبک و سیره زندگانی بانوان شهیده دفاع مقدس و با توجه به نیاز امروز جامعه بانوان به آشنایی با سیره جهادگونه زنان دفاع مقدس، جشنواره ملی در امتداد لاله ها برای کلیه طلاب، اساتید، مبلغین ، دانش آموختگان و ... برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: این جشنواره در قالب مقاله ،کتاب ،دلنوشته ،خاطره، داستان کوتاه ،شعر، دکلمه ، عکس و پوستر مفهومی برگزار خواهد شد و  علاقمندان می توانند جهت دریافت شیوه نامه آثار و محورهای جشنواره به سایت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان  به آدرس http://hamadan.whc.ir مراجعه نمایند .

وی اظهار کرد: مهلت ارسال آثار از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ ( همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ) لغایت ۱۴۰۰/۸/۳۰ به  ایمیل جشنواره به آدرسpajoohesh.hamedan@whc.ir  می باشد و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۷-۰۸۱۳۴۲۲۳۲۴۶ تماس حاصل فرمایند و از برگزیدگان طی مراسمی تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha