جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 979209
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
برنامه

حوزه/ محفل شهدایی شب‌های پرستاره با روایتگری حاج حسین یکتا همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محفل شهدایی «شب‌های پرستاره» به همت بنیاد روایت حیات طیبه و با روایتگری حاج حسین یکتا در آستانه ایام اربعین حسینی (ع) و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه دفاع مقدس از چهارشنبه ۳۱ شهریور، پنجشنبه و جمعه اول و دوم مهر به مدت سه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار می‌شود.

اجرای مراسم شب‌های پرستاره طی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با استقبال خوب مردم روبرو شد و امسال، این برنامه معنوی در جوار مزار سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) و دیگر شهدای والامقام استان قم برگزار می شود.

این برنامه  روز چهارشنبه از شبکه یک سیما، روز پنجشنبه از شبکه سوم سیما و روز جمعه از شبکه افق به طور مستقیم پخش خواهد شدو رادیو سراسری (ایران)، رادیو قم، شبکه استانی قم (نور) و دیگر شبکه های استانی این برنامه را تحت پوشش زنده قرار خواهند داد. همچنین این برنامه از طریق صفحه اجتماعی و آپارات بنیاد روایت حیات طیبه  به آدرس  revayat_info و شبکه ملی شاد پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha