یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، بمناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع)، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، بمناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع)، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

حرکت حضرت زینب کبری(س) پس از نهضت عاشورا بویژه در زیارت اربعین، یادآور و زنده کننده حماسه ی آزادگان کربلا بود و همین حرکت، اربعین را به فرهنگی تبدیل کرد که یاد حقیقت و خاطره‌ی شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت.

و همین نهضت اربعین بود که نهضت اسلامی مردم انقلابی ایران را در سال ۱۳۵۷ به ثمر نشاند و با الهام از فرهنگ و سیره زینبی(س)، سلسله اربعین ها را بعد از قیام ۱۹دی مردم قم به راه انداخت و پایه های ظلم و استبداد را سست و متزلزل ساخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کربلای جبهه های هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن اربعین حسینی(ع) را به مردم مومن و عاشق اهلبیت عصمت و طهارت(ع) تسلیت و تعزیت عرض نموده و تمام حقیقت جویان و آزادگان را به درک عمیق این فرهنگ والا و الهی و مقابله با به فراموشی سپردن فرهنگ ایثار و شهادت دعوت می نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha