پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روایتگری

حوزه/ همزمان با هفته دفاع مقدس، جلسه روایت‌گری دفاع مقدس با حضور یکی از راویان سال‌های حماسه و دفاع توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با میزبانی کتابخانه های الزهرا(س) و شهدای قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با هفته دفاع مقدس، جلسه روایت‌گری و بازگویی خاطرات دوران ۸ سال دفاع مقدس با حضور محسن بخشی نیا یکی از راویان سال‌های حماسه و دفاع با موضوع شهر قم در دوران دفاع مقدس و خیابان صفائیه شهر قم توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با میزبانی کتابخانه های الزهرا(س)و شهدای قم در بستر فضای مجازی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم برگزار شد.

 در ابتدای این نشست محسن بخشی نیا روایتگر دوران دفاع مقدس، ضمن تبریک چهلمین و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، گفت: هدف از برنامه روایتگری آشنا کردن عموم جامعه به ویژه جوانان با جان‌فشانی شهیدان و جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس است.

بر اساس این گزارش: در ادامه نشست، محسن بخشی نیا، از وضعیت یکی از خیابان های اصلی شهر قم در دوران دفاع مقدس یاد کرد.

در ادامه این نشست، دو نفر از اعضای کتابخانه الزهرا(س) به معرفی کتاب هایی با موضوع دفاع مقدس پرداختند.

در پایان حجت الاسلام  بهره مند، یکی از اعضای کتابخانه شهدای قم با معرفی کتاب موصل به اهمیت جایگاه کتابخانه های عمومی در ترویج فرهنگ معنوی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: کتابخانه های عمومی می تواند با معرفی و ارایه کتاب های ویژه این دوران از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به مخاطبین و اعضا دین خود را به انقلاب و شهدا ادا نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha